Mesures de seguretat Covid-19 per viatjar - mesqueunviatge.cat

mesqueunviatge.cat

Mesures de seguretat Covid-19 per viatjar

viajar covid-19
Comparteix

Sabem que en aquests moments no hi ha res més important que viatjar amb totes les condicions de seguretat, és per aquest motiu que hem dissenyat tota una sèrie de mesures, juntament amb els nostres col·laboradors, per tal de garatitzar la seguretat en la salut dels nostres clients.

Aeroport

A l’hora d’entrar a la terminal els passatgers hauran de mostrar:

  • Bitllet d’avió
  • Tarjeta d’embarcament (també és possible en format electrònic)

El protocol de recollida dels clients al destí implica que abans de sortir de la terminal s’ha de trucar al telèfon de contacte del guia per acordar un punt concret de recollida. L’objectiu es evitar esperes innecessàries.

Les persones que tinguin símptomes d’infecció per coronavirus que siguin identificades pels serveis de l’aeroport no podran viatjar.

Cada persona, durant tot el viatge en avió i durant tota l’estada a la terminal, té l’obligació de portar la mascareta i, també, de desinfectar-se les mans després de completar cada un dels processos de registre. Per tota la terminal hi haurà desinfectants en llocs visibles.

Durant el control de seguretat, també s’ha de mantenir la norma de tapar-se nas i boca

Transport terrestre

Durant el transport terrestre per dirigir-se d’un lloc a un altre es compliran les mesures següents:

  • Mascareta obligatòria dins del mitjà de transport
  • Primera fila buida i gel hidroalcohòlic a disposició
  • Màxim 22 person en el bus de 49 places
  • Desinfecció diària de seients i elements comuns amb procediments que no contanimin
  • Canvi diari de protecció del cap als seients
  • Protocol d’accés al mitjà de transport de forma individual

Guies i visites

En el cas de realitzar visites guiades, les normes de seguretat per a la salut dels nostres clients seran les següents:

  • Màxim 1 guia a les visites per cada 20 passatgers
  • Mascareta obligatòria per als guies i clients en llocs tancats i oberts
  • Serveis d’àudio individuals durant el viatge per garantir la distància social
  • A l’interior: el procés de reserves amb antelació segons cada monument o museu per garantir l’accés amb cita per evitar l’espera. El servei d’àudio individual i el nombre de persones està limitat a tot l’establiment.

Restaurants

En el suposat cas que els clients hagin contractat servei de restaurant, la normativa a seguir serà la següent:

  • Presència de dispensadors de gels desinfectants al local i obligatorietat de desinfecció a l’entrar
  • A cada taula màxim 4 adults i els nens que viatgin amb ells
  • Distància mínima d’1,5m amb les altres taules
  • El servei haurà de portar la mascareta facial en tot moment
  • Els clients no hauran de portar mascareta
  • Protocol de reserva dels establiments en els que prima l’amplitud
  • Taules a l’exterior si procedeix i compliment dels protocols sanitaris

Hotels

  • Mascareta obligatòria només en serveis comuns
  • Procés de checking ràpid per evitar esperes a la recepeció
  • Cumpliment de normes higièniques sanitàries vigents de neteja i desinfecció de l’habitació. Ventilació diària.
  • Als serveis de restauració dels hotels, compliment de les normes anteriorment esmentades segons la legislació vigent.
  • S’utilitza subministraments professionals d’alta qualitat per a la neteja
  • Desinfecció recurrent dels poms de les portes, botons de l’ascensor, terminals de pagament, sofàs i taules de lobby i telèfons.
  • Els líquids i gels desinfectants per a les mans estan disponibles en les zones comuns

Comparteix
Obre xat
1
Hola! Et podem ajudar?